Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 18, 2008
Image Size
6.5 MB
Resolution
4904×3694
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
12,355 (5 today)
Favourites
414 (who?)
Comments
23
Downloads
248
×
South Park by Rivan145th South Park by Rivan145th
Yay, I love south park, it's so... so... :p
Add a Comment:
 
:iconskouiky:
Amazing, that's that ! South Park! *o* *revelation for me*

Your draw is very nice! :)
Reply
:iconvvvvvalbphantom:
Aww crap I typed that in the wrong box... Stans eyes are not brown, they are blue and they say that in "A Very Crappy Christmas." and so long as we have a "STAN" and a "Kenny" damnit I give up KYLE!!!!!
Reply
:iconvvvvvalbphantom:
All right damn it!!! If we have a "STAN" and a "Kenny" I give up... KYLE!!!!
Reply
:iconvvvvvalbphantom:
Stans eyes ARE blue, and im not just making that up, they say it in A Very Crappy Christmas
Reply
:iconmoody6570:
Its so ORANGE :iconkawaiidesuplz:
Reply
:iconemma65:
all these pics are stupid i want to suck ur dick
Reply
:iconemma65:
i am so sorry i did'int know please iam so sorry :(
Reply
:iconzazkita:
zazkita Aug 26, 2011  Hobbyist General Artist
STAN :D
Reply
:icondoroise:
I love your picture, just so I can imagine xD
stan except with brown eyes lol

I love kyle!
Reply
Add a Comment: